אודות קליניקת פעימות

אודות קליניקת פעימות

"החיים הם יריעת בד, אנחנו מחליטים מה ואילו צבעים וצורות אנו מציירים עליו, כשהבד הוא חלק ונקי הבחירה בידינו" (אושו).

אניה גלרון המעייןשמי אניה ואני מטפלת באהבה. אני אוהבת את הרגע שמטופל מגיע אליי. משהו נפתח שם, כמו מתנה בשבילו ובשבילי, זה רגע מיוחד עבורי הממלא אותי בשמחה.

הגישה שפועמת בי:

עבורי הגישה ההוליסטית היא דרך חיים, אני מאמינה בכוחותיו של האדם לרפא את עצמו ואני רואה זאת קורה כל יום. לאורך השנים העמקתי והתמחיתי בטכניקות אבחון מגוונות אשר כל אחת מביאה זווית הסתכלות שונה ומאפשרת הבנה ברובד שונה. אני מעודדת טיפולים תהליכיים ויסודיים, עבודה עם הקצב של הגוף ותחזוק לאורך שנים. כמטפלת ומרפאה שלכם אני זמינה לכל בעיה, דואגת ללמוד ולהתעדכן, ובעיקר, להיות שם על מנת ללוות אתכם לבריאות בכל שלב בחיים.

אתם במרכז – תמיד!

תמיד אתחיל מפגש בינינו בשיחה, חשוב לי לשמוע אתכם ולהבין מה אתם מרגישים, איך אתם תופסים ומתארים את מצבכם. אהיה קשובה ושקטה, ללא ביקורת ושיפוט, לסיפור שתביאו, לסודות הגוף, למה שבולט וגם למה שנסתר. אתכונן בתשומת לב לשמוע את הרחשים העדינים ביותר, לאדוות שמגיעות גם רגע אחרי, בכל הרבדים – הגופני, הנפשי והרוחני. אני פה על מנת לאפשר לכם להבריא, אתם רק צריכים לרצות להרגיש אחרת – אני מאמינה שמגיע לכל אחד לחיות חיים בריאים ושמחים.

ריבוי כלים זה טוב לי?

חד משמעית כן! ראשית, הבסיס ממנו אני יוצאת הינו תמיד הרפואה הסינית, איתו אני משלבת כלי מודעות עם כלי אבחון ייחודיים, שיטות דיקור מיוחדות עם רפואת תדרים, הכלים הללו מחדדים את יכולתי להגיע לאבחון מדויק יותר ובהתאם למצוא את התמהיל הטיפולי שידע להפטר מהקושי והמחלה אחת ולתמיד. בנוסף, הידע הרב שלי ויכולתי לגשת אל הקשיים מכיוונים שונים מאפשר לי לטפל במגוון רחב של בעיות הן בפן הפיזי והן בנפשי, ולוות אתכם, באמת בכל צומת בחיים.

כשאני מטפלת אני במיטבי – כשאני מטפלת בכם, אתם במיטבכם.

אודות מחבר

אין תגובה

תגובות סגורות.