לימפה פרס

לימפה פרס

חשיבות תפקוד תקין של מערכת הלימפה בגוף

ידוע כי לזרימה טובה של נוזל הלימפה בגוף ישנה השפעה ישירה על מצב בריאות, מראה, משקל, דלקתיות ובצקות בגוף. הבריאות שלנו תלויה בתפקוד תקין של מערכת הלימפטית, היות ומערכת זו אחראית על סילוק רעלים ופסולת מן הרקמות השונות בגוף.

ניקוי רעלים הוא תהליך בו מסלקים חומרי פסולת ורעלים מהגוף, כל העוסקים בבריאות מחפשים כיצד לעשות את ניקוי הרעלים בצורה הטובה ביותר.

חומרי הפסולת מתחלקים לפסולת חיצונית שאנו מקבלים מתזונה, תרופות, חומרי הדברה, חומרים משמרים, צבעי מאכל, מתכות כבדות במי השתייה שלנו כדוגמאת כלור פולוראיד וכד..
במקביל ישנם חומרי פסולת ורעלים הנוצרים בתוך הגוף כל הזמן מפירוק הורמונים, תאי חיידקים המופרשים ממערכת החיסונית, אמוניה שנוצרת מפירוק חלבונים בתאי הגוף, שתן וצואה עוד..

למעשה הגוף מייצר רעלים מינרליים כל הזמן לדוגמא: גוף של ילד מייצר עפרת בכמות קטנה בשביל העצמות. אם הגוף לא מייצר עפרת הילד ילקה ברככת עצמות. הגוף זקוק לעפרת ולכן מייצר אותה בכמות תקינה אבל כשאנו מקבלים עפרת בכמות גדולה זה הופך לחומר רעיל. זו הסיבה שיש משנה זהירות ומודעות הולכת וגדלה בנושא בישול עם כלי העלולים לפלוט חומרים מסוכנים לבריאות.

על מנת שהגוף יתפקד ביכולת המירבית שלו, עליו להיפטר מפסולת ומרעלים בצורה יעילה בשיתוף מערכת הלימפה ואיבר הכבד – אחד האיברים החשובים ביותר ולשניהם יחד יש תפקיד חשוב בקביעת התפקוד הכללי של הגוף.
אם נפגמת יכולתו של הגוף להיפטר מפסולת, או כאשר מערכת הלימפה נחלשת והופכת חסומה כתוצאה מהצטברות נוזלים עלול להיווצר בגוף מצבור של חומרים רעילים ובלתי רצויים עד רעילות אשר בטווח הארוך יכולים לגרום לגוף חולשה של מערכת החיסון ונטייה להדבקות במחלות, הגוף נחלש ומצב האנרגתי חלש המתבטא בעייפות ותשישות. נטייה לדלקות שונות בגוף, כאבי שרירים ועד פיברומיאלגיה.

חולשה פיזית, מתח נפשי וחשיפה למזהמים וצבירת פסולת כל אלה משנים את היכולת לפרק רעלים וזו הסיבה שהאדם ניהיה חולה ולכן צריך לעזור לו במגוון דרכים.

לימפה פרס עיסוי לימפטי בלחץ אויר

השפעות הטיפול בלימפה-פרס בשיטת “ניקוז לימפטי”:

הסרת עודפי נוזלים והפחתה בבצקות ובנפיחות ברגליים: הטיפול מפעיל לחץ על כל חלקי הגוף השונים וממריץ את תנועת נוזל הלימפה המשמש מאסף לנוזלים שמצטברים בגפיים, תומך בהחזרת הדם ועודפי הנוזלים ברקמות אל הלב.

  • הפגת עייפות כללית ועייפות ברגליים בפרט, שעות רבות אחרי הטיפול. משרה תחושה מאוד נעימה ומהנה יחד.
  • עוזר לשיפור גמישות העור, מניעת הצטברות צלוליט: פעולת הניקוז מגמישה את רקמות החיבור הקולגנית ומאפשר את פינוי השומן דרך מערכת הלימפה, ומספקת דם לרקמות החיבור ומזין אספקת דם טרי לרקמות ההזנה של העור והגברת התחדשות התאים.
  • עיצוב וחיטוב ישבן רגליים ובטן עוזר לירידה במשקל: ניתן לראות ירידת נפח של 4% לטיפול, ממריץ את תנועת נוזל הלימפה בגוף ובכך עוזר גם לבריאות וגם לגזרה.
  • עיסוי בשיטת "ניקוז לימפטי" עוזר בדרך כלל לירידה במשקל, הסרת עודפי נוזלים מהגוף, עיצוב וחיטוב גוף, שיפור גמישות העור והסרת צלוליט.
    כתוצאה מכך מתאזן חילוף החומרים והמערכת החיסונית מתחזקת.

לאחר סיום הטיפול ניתן להבחין בהפחתה בבצקות וירידה בעוצמת כאבי הראש, אלה מתחלפים בתחושת רעננות וקלילות הגוף.

על מנת לקבל תוצאות עמידות לאורך זמן מומלץ לעבור בין 10-15 טיפולים 2-3 פעמים בשבוע. או לחילופין 1-2 פעמים בשבוע בשילוב פעולות נוספות. לאחר סיום הטיפולים ניתן להבחין כי כאבי הראש הכרוניים, הבצקות והעייפות המתמדת אינם.

עיסוי בשיטת "ניקוז לימפטי" משפר את גמישות עור, מונע נפיחות ותופעות גלויות של צלוליטיס, משפר את גוון עור הפנים – נותן תחושה של נעורים, קלילות, ואנרגיה.

אודות מחבר

אין תגובה

תגובות סגורות.